Followers

Friday, July 17, 2009

Entry 1 minit

aku terlambat sampai opis.
sebabnya? biarlah rahsia
masuk opis, berlonggok cameraman (pantang lambat sket)
yang sorang tu, memandai setup printer yg sememangnya *****
aku da remain dorang. printer tu da x boleh wat apa
melainkan hempok n baling ke dinding

serupa mcm tikus baiki labu
technician sendiri pon da x tau nak wat apa
yang dia memandai setup sendiri apsal plak?
aku respek dia coz dia lbh tua
gurau2, kawan2. bab kerja no kompromi beb

hasilnya adakah printer tu boleh guna?
TIDAK!!! lebih haru, komputer tak bley trace system ILMU
dan si tikus itu berlalu tanpa mempedulikan labunya

dan aku yang sememangnya bangun pagi dgn hangin seluruh badan
bertambah hangin ler jadinya.
aku... pantang bersuara
sekali bersuara, sengketa jadinya.

dengan muka semberut, aku setup balik
praktik kan apa yg aku blaja
Alhamdulillah syukur... settle
tp aku still ngn mood moody

hampeh... spoil tol.

p/s: mood wat keje pon da ilang...

8 comments:

Cik Wanie said...

owh,
saya rasa saya dah tahu apa yg awk nak citer kan pada saya kan,
pasal nie kannn...

ok ok ,
saya faham,
bukannya sekali perkara nie terjadi kan,
sebelum nie pun awk pernah bgtau saya hal "pejabat" nie..

apapun,
bawak2 bersabar ok,
x mo moody2 ok,
senyum plzzzz..

kalau ada apa2 yg awk nak kongsikan,
awk tahu nak cari siapa kan,
saya sentiasa dgn awk,
ok dear;)

~hugs~

atty's said...

len kali hempok kan je printer tu kat sitikus tu bior dia pening kuar bintang 5 kt pala dia

SyuQ said...

Cik Wanie
Tq...


Kak Atty
ha ha ha. sitikus tu tau da sy tgh hangin, sbb tu lps sy soal siat dia, sitikus tu blah tgglkan labunya...

Softtouch [Hanim] said...

marahnya syuq ..sabar no...

Cik Wanie said...

kak hanim,
tue lah pasal,
takutlah kalau si syuQ tue marah,
wanie pernah rasa tau dia marah,
wpun lite2 jer kemarahan dia,
wakakakakakakakaka

SyuQ said...

Hanim

sesabar-sabar manusia, ada batasnya...

Kaki Renang said...

bergaduh ker...?
biasa lar....adat dan asam garam dalam kehidupan.

SyuQ said...

kaki renang

x sampi bergaduh... cuma timbul perasan tk puas hati dgn sikap sesetengah individu