Followers

Sunday, July 19, 2009

WaHH Beshnya!!!

berita yang baru aku terima. sungguh menggembirakan! wa ka ka... sukanya... kalau x der aral, aku dapat follow sorang cameraman ni wat assignment kat hardrock cafe.

ada apa kat hardrock cafe? sudah semestinya ada Dayang Nurfaizah. kalau jadi, ini lah kali pertama aku ikut cameraman g wat assignment. harap2 dapat jumpa Dayang secara live.

la la la. gembiranya!!! harap x der aral yang melintang...

aku teringin dengo lagu dayang sayang kamu n erti hidup in live...

tapi kalau boleh memang nak dengo sangat seandainya masih ada cinta, hembusan asmara n pintaku yang terakhir dinyanyikan oleh Dayang.

tapi rasanya harapan tinggal harapan jer kot. sebabnya lagu-lagu yang kuidamkan tuk kudengari, Dayang tak mungkin nyanyikan coz disebabkan masalah ngn syarikat rakaman lama beliau. n berdasarkan pengalaman aku yg beberapa kali tgk showcase Dayang, lagu-lagu tu memang tak pernah berkumandang...

5 comments:

Cik Wanie said...

oklah tue,
sambil2 tue blh lah hiburkan hati awk tue kannn,
saya ucapkan selamat berhibur ok;)

jgn nakal2 ok;)

kakyang .. said...

semoga showcase dayang buleh buat awak senyum di hati jugak ..

tangkap gambo byk2 tau ..

:)

sizukaDeboss said...

peminat dayangkah??
selamat menonton...
ngeh3x..
=p

Farhana said...

Ting tong.. Singgah2.. Heehee..

Dayang nurfaizah?? Lama x dengar cite diva sorang ni.. Huhu.. Anyway, enjoy the show.. =)

SyuQ said...

TQ suma...