Followers

Wednesday, July 29, 2009

Nasib Aku

beberapa jam lagi, nasib aku di AV Store ni bakal ditentukan... Dua ekor bapak gajah bertelagah, kami anak-anak kancil yang comel ni jadi mangsa keadaan...

Ntahla... penin aku mikirin. skang ni yang penting, ada keje, gaji masuk... tu jer... korang nak bergaduh, saman menyaman, aku kesah apa?

dalam waktu yang sama, aku tengah usha2 kerja lain gak... tempat korang ada yang kosong ke?

2 comments:

Cik Wanie said...

nak cari keje lain,
blh dan ada keje,
nak x kalau awk jadi "pak andam" kat butik saya,
hik hik hik

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu datang makan kenduri kat blog gua.Folo baca doa skali pun takpa.