Followers

Tuesday, June 15, 2010

Ivory Cost VS Portugal

10 malam ini... Pasukan pilihan aku beraksi akhirnya. Demam bola melanda jua kat aku. Empat tahun sekali baru kita dapat menyaksikan. bak kata Uncle, kot kot lepas ni termeninggal ke. he he he.

Aku bukan kaki bola. Tapi bila tiba Piala Dunia ni, secara automatik menjadi habit. Nasib baik kat rumah aku ada Astro. Masyuk la sikit.

Selepas perlawanan Afrika Selatan menentang Mexico, aku belum berpeluang lagi menonton mana-mana perlawanan secara langsung dikaca televisyen. Sibuk dan kepenatan.

Harap-harap hari ini fisiologi aku stabil. Balik rumah karang, kena sediakan Alicafe tongkat ali bagi cerahkan biji mata. Lepas tu kena minum susu bagi mendapatkan tidur yang nyenyak walaupun sekejap...

Adik, jangan lupa temujanji kita malam ni. he he he

3 comments:

Anonymous said...

eh dear..nuffnang x marah la..status i still gliterati lagi...youthsays & nuffnang adalah bende yg berbeza..bace tips youthsays i

Unknown said...

salam..nasibbaiklah kamu tak layan panggilan di pagi hari tu..klu idak haru kannn

SyuQ said...

ellis:
TQ 4 da info... really appreciate it...


Kak Ina:
tu la pasal. hampir2 wat report polis... kawan, ok. lebih2 x mau.