Followers

Wednesday, June 2, 2010

Maafkan Saya...


semalam, saat aku membuka email-email yang ku terima, tiba-tiba aku terkesima seketika. melihat namanya sahaja aku dapat menjangkakan isi kandungan email tersebut. sesungguhnya aku tak mampu langsung untuk membukanya. apa tah lagi melihat namanya.

sebenarnya aku masih lagi mencari momentum diri aku yang telah lama hanyut. dan aku baru sahaja menyusun kembali langkah-langkah aku yang terkandas dulu...

Ya Allah... berilah aku kekuatan untuk mengharungi kembali. menyusun masa dan strategi. sesungguhnya dia adalah yang terbaik dan aku hanya manusia biasa yang baru merangkak untuk mencari pengalaman...

maafkan saya Dr. Dang... maafkan saya Dr. Sharif. anda semua adalah yang terbaik. dan saya tak mampu lagi mengotakan apa yang telah saya ucapkan dahulu... maafkan saya... dan saya akan cuba berikan yang terbaik. saya tahu, ini semua adalah untuk kebaikan diri saya juga. terima kasih kerana beri saya peluang dan saya tak akan sia-siakannya lagi. Insyaallah...

1 comments: