Followers

Saturday, July 25, 2009

menjalani therapy

Aku EL lg ari ni. Sebab? tak perlu nak bersebab... sebab yang memang aku sendiri cari. kalau tak memang tak ber EL. bulan ni jer aku da 2 kali EL. bulan depan agaknya terus dapat surat berenti kot...

settle suma kerja, lebih kurang sedikit2 senja gitew, aku ngn my sister ke midvalley sat. wat apa? bukan ke shoping tu adalah satu therapy yang baik? so aku menjalani "therapy shoping" untuk mereleasekan tensen dan otak yang berserabut dan kusut ni.

aku just temankan adik aku ni pegi mencari handbag baru, handbag dia yang lama, dia sedekahkan kat drive teksi... (baik hatikan adik aku... beg sembonia kegemaran dia tuh!). last but not least, tgh syok wat survey dari satu kawasan ke satu kawasan, akhirnya kami singgah makan sat di secret recipes.

seperti kebiasan, adik aku yang sorang ni, cuba menghiburkan hati aku. syok tengok adik aku mencari dan mensurvey handbang. dari satu kedai ke satu kedai. semuanya tak berkenan dihati. kalau aku menggilai perfumes, adik aku yang sorang ni penggumpul kasut dan handbang. sama macam ayah ngan mak aku. ayah aku pon penggumpul kasut. ada satu kasut kegemaran beliau, siap ditempah lagi n my emak pulak pengumpul handbang... sesuai sangat mereka tiga beranakkan...

akhirnya, butik sembonia juga yang menjadi pilihan. pilihan dia kali ini, adalah pilihan aku yang mula-mula sekali aku pilih (sembonia kedai pertama yg kami masuk). harganya boleh tahan. hurmm... lagi mahal dari dua pasang kasut yang abang beli yer dik (saje jer aku nak bg tau korang, aku beli kasut :-D)

dapat sms daripada beberapa teman dan juga my abang. sekadar bertanya khabar dan some of my friend ada ajak g somewhere... sorry pyar. Insyaallah, kalau Allah da tentukan, aku akan muncul jua di sunway for gathering yang korang wat tu.


gambar curi... nampak tali handbag jer

1 comments:

Asu said...

Hehe..aku suka giler theraphy tu..